7

Jag tävlar om en Ziperall

Jag är mmed och tävlar om en Ziperall. Den jag helst vill vinna är den jag markerat med en pil i bilden. =) Tyvärr finns de inte i min storlek, men jag hoppas ändå på att vinna så jag kan få njuta av att se dressen på min man. Det är ju nästan bättre än att ha en själv, ja menar, hur ofta tittar man på sig själv jämfört med på sin partner? Medium är den storlek som är aktuell för oss.

Tävla du med, det kan du göra -här-

sv: Vad kul att du är med :) kram

2 Therese:

Hej! Du kan givetvis utesluta hasselnötterna om du är allergisk. Byt ut dem mot mer mandel, om du tål det. Kruskakli går att köpa i mataffären. I alla fall på vår ICA Maxi. Det står bland mjöl och sånt.

Sv: Hon har fått nya arbetsuppgifter och kommer att arbeta administrativt.

4 Enander:

Sv: Okej, då börjar han samtidigt som dom i Borås, o som jag hade gjort om jag inte hade läst utomlands =P

5 Enander:

Sv: Hahaha xD Jag använder ett program som heter photoscape och gör bilder med texten i som jag sedan byter ut som rubrikerna i menyn i kodmallen :)

Hej!



Du är med och tävlar i min Ziperall tävling och nu har det kommit en till regel. För att få chansen att vinna måste ni gilla Ziperall på facebook! Ni gör det genom att trycka på länken jag bifogar! http://www.facebook.com/#!/ziperall



Lyckat till! (Glöm inte att vara med i mina andra tävlingar))

Hej sötnos!



Nu är vinnaren i Ziperall tävlingen dragen. Kika in och se om det blev du! Om inte, var gärna med i mina andra tävlingar :) Kram.



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-ziperallen.html