13

Tävlar om ögonskugga


Jag är med och tävlar om dessa fina ögonskuggar hos Eriiza, var med du också. =)
Tävlingen hittar du här.

Sv: Hjärtarna har jag lagt in att de ska visas istället för punkter när jag gjorde designen.

2 Eriiza:

Kul att du är med ! =D

3 Eriiza:

Vad skönt, annars (förutom dessa dagar) dricker jag nästan aldrig, men nu har det fått vara ett substitut.

Men ju längre detta håller på, ju oroligare blir jag...

4 Eriiza:

OK, vad skönt, hoppas det hela löser sig.

Det är så galet viktigt med vilka lärare barnen har, det

påverkar dem mycket mer än man kanske tror från början.

5 Bambi:

Sv: Tack :)

Haha ja just det jakunde ju skrivat att man måste uppdatera sidan :P



Ja jag ville ha det lite mysigt och höstigt nu och jag tycker Louise fångade det jag ville ha på pricken :)

7 Eriiza:

Vad menar du?

8 Eriiza:

Jag förstår, undrade vad du menade med "syndhetstecken". =)

9 Eriiza:

Haha, ok, tack, så du menar att det är sunt av mig att vara orolig för mig själv, eller menar du orolig för min vän som blev inlagd?

Sv Jo jag tänkte göra gratängen med grädde först, men sen slog det mig att jag skulle prova att göra ostsås - och det vart en hit :D

Det finns fortfarande tid :)

12 Annelie:

Sv: Tack :) Både jag och Tilde vart super nöjda med jackan :)

Sv: Japp den är kanon god, jag köpte den på sf bio men det ska tydligen finnas större/billigare förpackningar på coop. Måste dit och köpa det, det går åt! ;)