3

Frågestund 28-31/10

Tack alla ni som svarat gällande hjälpmedel i hemmet. Spännande att höra vad ni har. Har även konstaterat att jag själv har mer hemma än jag tänkt på innan, bland annat hantag till toaletterna, rollator och trehjuling för vuxna.

Har velat blogga hela dagen, men nu har jag total idetorka så vi kör en frågestund igen. Överös mig med frågor nu. Jag svarar på allt (nästan), dvs även från er anonyma som jag vanligtvis inte besvarar.



1 Eriiza:

Hehe, vet många som är "emot" piercingar, och jag blir ofta bedömd i förväg, men det är sådant man får ta ! =)

Så svårt är det inte att sminka till det, bara kladda lite med mörk ögonskugga lite överallt, och man ser smått avliden ut ! ;D

2 Eriiza:

Jaha, då förstår jag, men det är inte så svårt, räcker med concealer, bara täcka finnar och rodnader och ringar under ögonen, lite brun ögonskugga och mascara, och kanske ett streck med kajal på ögonlocket - klart ! =)

Förresten, om man frågar, lägger du upp frågorna och svaren i ett inlägg ?

För att jag tror att många vill nog veta vad du har för diagnos/disgnoser och vad du får för hjälp.

svar: typ muffins med klet på:P