43

Tävla och vinn Munhälsa!



Läs reglerna noga så du inte missar något viktigt!

"Jag är med och tävlar om produkter för bättre munhälsa hos Celine - Maskrosbarn med Aspergers
Tävla här!"
 
Lämna ditt namn & mailadress samt bloggadress om du har någon. En kommentar för varje uppfylld vinstchans. Vill du få meddelande när vinnare är utsedd så lämna din bloggadress. Om inte får du själv hålla koll i min blogg.
 
 
 För en vinstchans (obligatoriskt):
  • Skriv en kommentar och berätta varför du vill vinna.

För två vinstchanser:

  • Skriv & tipsa om tävlingen i din blogg. Låna tävlingsbild + kursiv text ovan!
  • Lämna ditt namn, mail- & direktlänk till ditt tävlingsbidrag.
  • Var noga med att se till att länkarna fungerar som de skall.

För tre vinstchanser:

  • Lägg till min blogg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Om du redan följer min blogg kan du i stället gilla inlägget på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Lämna ditt namn, mail- & bloggadress.

 

Tävlingen avslutas 25/8-2012 kl. 23:00



OBS
Jag meddelar alltid när vinnare dragits via meddelande i er blogg, så när ni är med och tävlar, håll koll i er blogg. Mailadress använder jag endast då vinnaren inte har någon blogg. Vill ni veta vem som vinner så är det säkraste sättet att följa min blogg via bloglovin', då slipper du riskera att missa något viktigt. Klicka här för att börja följa min blogg -->bloglovin

1 Eriiza:

Jag är ganska töntig när det gäller sådant! ;D

2 Eriiza:

Hoppas det, blir kul att se! =)

3 Anna-Karin Österström:

Jag hoppas på turen så jag kan vara fin i munnen nu när skolan startar.

Jag är gärna med och tävlar! Jag kunde inte kopiera din tävlingsbild men jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Jag vill gärna vinna för jag är snäll :)

5 Maria:

Jag vill vinna, då det är viktigt att hålla munnen ren, men ÄN VIKTIGARE att vinsten kommer att göra många glad! inte bara mig!

Är med, vill vinna dels för att de där tandtråds.grejjerna har min tandläkare tjatat på mig att köpa, men har inte gjort det ännu. Det har glitit hur mitt minne, så skulle vara super att vinna. Tandborste behöver jag ändå en ny snart & tandkräm är alltid bra att ha!

delat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/august/munhalsa-258.html#comment

gillade inlägget som nr 2.

7 Malin:

Jag skulle vilja vinna eftersom att jag har lätt att få dålig andedräkt, och då behöver man ju typ all hjälp man kan få!

8 Malin:

Jag skulle vilja vinna eftersom att jag har lätt att få dålig andedräkt, och då behöver man ju typ all hjälp man kan få!

9 Charlotte "Clotte":

Jag är med :) Motivering: Jag måste ta hand om de tänder jag har, annars har jag inga kvar.

10 Charlotte "Clotte":

Nu är jag följare nummer 54 på bloglovin.
Mvh
Charlotte

11 madeleine :

jag vill vinna detta för att jag tycker att man ska ta bra hand om sina tänder och sin mun speciellt när man är ung så att tänderna inte blir skadade av något

12 LINA:

Jag vill jättegärna vinna detta kit! Jag flyttar hemifrån om två veckor, och det vore så himla skönt att ha ett litet "lager" av dessa produkter! :-) Att aldrig behöva stå utan tandkräm, då mamma inte längre kommer fylla på. Många kramar! /Lina

13 Sofie L:

1. Har alltid varit noga med min munhygien sà detta paket skulle vara välkommet. Det skulle användas flitigt

14 Sofie L:

2. Följer dig redan pa bloglovin och blev nr 3 att gilla inlägget

HOPPAS HOPPAS

15 Fredrika:

Jag är gärna med. Om en månad ska jag åka till ett land och vara missionär. Jag skulle behöva detta kittet. Vart jag mig i världen vänder - behöver jag alltid friska tänder.

16 Fredrika:

Jag följer på bl nr 55.
Håller tummarna hårt och hoppas på tur.

17 Carola L:

För att det är viktigt att sköta sina tänder :-)
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/august/munvardsprodukter.html
följer på bl som #56

Jag är inte med men har tipsat i min tävlingstipsarblogg

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/08/18/munvard-258/

Svar: Tack söta du =)
aspieblogg.se

19 care69:

Jag är gärna med, vem vill inte vara fräsch i munnen. Vill gärna vinna till min son som flyttar hemifrån nu och jag tror inte att han kommer att gilla att lägga pengarna på munvård.
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/08/25-aug-vinn-munhalsa.html
Är följare och har gillat inlägget på BL, vi är nu 3 som gillar.

20 liselotte:

Är gärna med och tävlar, skulle vara perfekt att vinna detta, för det är verkligen sådant som behövs, men inte så roligt att lägga pengar på det. Sen kanske det blir lite roligare att sköta om tänderna med lite nya fina saker.

21 liselotte:

För 2 chanser har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/08/munhalsa-258.html

22 liselotte:

Nu kom den dumma kossan upp när jag skulle skicka min kommentar, vet inte om den kom fram eller ej, men här kommer länken för den andra chansen http://liselottess.blogspot.se/2012/08/munhalsa-258.html

23 Caroline :

Jag blir glad om jag slipper köpa sånt som jag måste ha :-)

24 Caroline :

Följer på bloglovin som nr 57

25 monika gustavsson:

En chans till mig! jag vill vinna eftersom munhygien är så viktigt och jag kan aldrig få för mycket produkter för att sköta min!

vh
Monika

26 Katarina:

Jag vill gärna vinna så jag får lite hjälp att hålla mig borta från tandläkaren. ;)

27 Gertrud:

Jag behöver god munhälsa.
Tandläkaren gräver i mina tänder.
Tandhygienisten pillar i min mun med sina händer. Usch och tvi, jag mår så illa. Jag vill helst ensam pilla!
Om jag vinner detta kitt så blir det mitt, bara mitt.

28 Gertrud:

Följare 58 på bloglovin!

29 sofia:

är med och tävlar, för jag är en fattiglapp och gratis är gott!

30 Emelie:

Jag är med! Skulle verkligen behöva alla de där "tandtrådarna". Har inte tagit mig tid till att köpa några själv, även fast jag håller på att få hål mellan tänderna. Så det skulle verkligen underlätta.

31 Johanna:

Hej! Jag skulle vilja vinna munvårdskitet då jag är gravid och har spytt dagligen i ett halvår. Min munhälsa är alltså inte den bästa ;) Mvh Johanna

32 Linda:

jag är med, tandvård är en av dom viktigaste sakerna för mig, jag tycker att tänderna är så viktiga. det är endå dom man ser först när man pratar med någon, först när man öppnar munnen och ingen vill ha fula tänder eller lukta äckligt i munnen därför vill jag vinna.

33 Sophie:

Jag är med och tävlar! =D

Motivering:

På min tandhälsa vill jag få bättre koll,
eftersom jag misstänker både plack och tandtroll,
Mindre godisätande spelar knappt någon roll,
men med lite nya tandvårdsgrejer kanske kariesen går ner till noll?

Jag är jättegärna med!

Senaste besöket hos tandläkaren tog ca 50 minuter, av bara tandstensborttagning. Det och ytterligare två besök på 50 minuter vardera krävdes för att få bort allt! Gissa vem som är i STORT behov av såna här tandtrådsplackers..? :P

Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/august/jag-tavlar-om-munvardsprodukter.html

Kram, Ingrid

35 Jenny:

Jag vill vinna för jag håller på och flyttar hemifrån så skulle behöva dessa produkter :)

36 Annica:

Hej ;D Skulle vilja vinna för min dotter har nyligen varit hos tandläkaren och fixat hålet. Så det här kanske får henne att sköta sin tandborstning hos sin pappa. ;D

Jag är med! Motivering: Har alltid haft otroligt bra tänder (fått beröm av alla tandläkare för min starka emalj) så därför har jag slarvat lite senaste åren med att sköta tänderna ordentligt, jag har lixom tänkt att "äh jag har så bra tänder så det är lugnt". Tji fick jag senast jag var hos tandläkaren och hon sa att mina tänder fortfarande iof var väldigt bra, men att jag har början till karies. Jätteviktigt att jag sköter dem noga för att behålla den bra kvalitet på tänderna som jag faktiskt har. Detta kit skulle hjälpa mig på vägen :)

Här har jag tipsat om tävlingen: http://moniatavlar.blogg.se/2012/august/munvard-25-augusti.html

Hoppas på tur! Kram

38 Jennysen:

Jag vill vinna då ja är slarvig med mina tänder.

Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/8/?link=1345616470

39 Annika Nilsson:

Jag vill vinna! Om jag luktade gott i mun skulle självförtroendet bli på topp!

40 jennie:

Super bra tävling! Det är så viktigt med mun hugien och det provar jag att lära mina pojkar! Detta är ju lättare an vanlig tandtråd så det skulle pojkarna nog uppskatta!

41 Monika O-sson:

Jag deltar gärna. När mina barnbarn kommer och ska övernatta, då händer det att barnbarnen har glömt att ta med sina tandborstar. Jag skulle vilja ha den blå tandborsten till Sixten och den gula till Moa.
Tandtråden är jag i behov av själv.

42 Monika O-sson:

Följare på bloglovin, 59 med mig.
Varm hälsning från Monika

Jag är med och tävlar! Ett perfekt kit att ha med när man är på resande fot! Och tandtrådarna är perfekta att hela tiden ha med sig i handväskan! De är kanon!
Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/08/25/8513764-munvard/