3

Fortsättningen på listan

Jag har just upptäckt att listan jag påbörjat att besvara inte var komplett. Jag snubblade nämligen precis över fortsättningen.
 
Detta hade jag sedan innan:
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad
 
Detta hittade jag nu och det tillhör samma lista:
Ämne 15 - Mitt drömyrke
Ämne 16 - Bästa resan
Ämne 17 - Det här får mig att skratta
Ämne 18 - Det här gör jag aldrig om
Ämne 19 - Bästa filmen
Ämne 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Ämne 21 - Det här drömde jag om i natt
Ämne 22 - Så här kommer jag vara som gammal
Ämne 23 - Vad ska mina barn heta
Ämne 24 - Mitt favoritresemål
Ämne 25 - Någon jag aldrig kommer släppa taget om
Ämne 26 - Barndomsminne
Ämne 27 - Min musiksmak
Ämne 28 - Min första pojkvän
Ämne 29 - Bästa tv-serien
Ämne 30 - Bästa tidsfördrivet
 
Nu tror jag att du Marie har lite till att beta av. ;-)
1 Marie:

Av men, va fasiken! Jag trodde ju jag var klar! ;)

Svar: *hehe* Men det var du vist inte. =)
aspieblogg.se

2 Anonym:

Nu är vinnaren i glitterboxen-tävlingen utsedd, vann du? Skicka din mail i en kommentar :)

Har ju tävlingar varje dag, här är länk till hela julkalendern:
http://byyemelie.blogg.se/category/julkalendern-2012.html

Svar: Var synns vinnarna? Jag hittade inga... :-/ (?)
aspieblogg.se

3 Ida:

Hehe ;)