4

Tävla hos Celine

Känner att det är dags för en tävling igen, tycker inte ni också det? Ni får jättegärna hjälpa till att sprida tävlingen även om ni själva av någon anledning kanske inte känner för att tävla just nu. Kanske har du drömt om att färga ditt hår grönt men aldrig riktigt vågat och därför inte köpt någon färg, då har du nu chansen att vinna en grön hårtoning och du behöver inte betala något alls.




Jag tävlar hos
Aspiga Celine om att vinna en grön hårtoning. Tävla här.

 





I den lilla inklippta bilden ser ni bättre hur färgen ser ut.

Directions hårtoning.
Blek håret innan applicering. Håller 6- 8 tvättar beroende på hårtyp.
Resultatet varierar beroende hårtyp.


För att inte krångla till det allt för mycket så kör vi väll med enkla regler denna gång, men läs nogrant ändå, det vinner du på. =)

Tävlingsregler:

1. Lott - Skriv om tävlingen i din blogg, ta med fördel med dig tävlingsbilden och länka till mig och tioll tävlingen. Glöm inte att sedan skriva en kommentar till detta inlägg om att du är med och tävlar. Lämna namn, e-post och eventuell bloggadress.

Har du ingen blogg så sprid tävlingen på facebook och ta en printscreen på ditt bidrag och maila det till aspiga.celine snabela comhem.se, glöm då inte att skriva i din kommentar här att du mailat mig, annars gills inte ditt bidrag. 

Extralott -
lägg till mig på bloglovin' --> här, och skriv i din kommentar vilket nummer du fick.
Prenumererar du redan på min blogg så gilla mitt inlägg -->
här, och skriv i din kommentar vilket nummer du fick.

Avslutningsvis vill jag säga lycka till, till er som tävlar och stort tack till er som sprider tävlingen.
Tävlingen avslutas 10 Mars 2012 kl. 23:59

1 Emelie:

Jag är med och tävlar! :)

2 emmaa:

Jag är med och har lagt till dej på bloglovin ! :D

nummer 21 tror jag ja blev :3

3 christina olsson:

Det vore väldigt kul att få vinna till mitt gråa risiga hår

4 Sanne:

Jag är med och tävlar! :)