4

Utmanad & Utmanar

Jag blev utmanad av Drömmen om 11 barn!

1. Din mobiltelefon:
Sony Ericsson W100i som jag sällan använder.
2. Din äkta hälft:
Mannen min såklart!
3. Ditt hår:
Just nu är det färgat till en blåsvart nyans, men utväxten  behöver färgas om och det är dags för klippning.
4. Det bästa du vet:
Att känna "jag lyckas!"
5. Din dröm inatt:
Vet inte, jag snörvlade och sov.
6. Din dröm/ditt mål:
Att gå ned i vikt och att kanske få en eller två sladdisar i framtiden.
7. Rummet du är i:
Vardagsrummet
8. Din hobby:
Min familj och serier
9. Din skräck:
Dödliga sjukdomar.
10. Vill du vara om 6 år:
Mamma till flera.
Ha bättre ekonomi, må bättre och väga mindre.

11. Var du igår kväll:

Sovandes i soffan
12. Vad du inte är:
Smal, Sund, Fastanställd.
13. En sak du önskar dig:
Viktnedgång och bättre hälsa
14. Var du växte upp:
En förort till Stockholm.
15. Det sista du gjorde:
Nös
16. Dina kläder:
Börjar bli utslitna!
17. Din TV:
Tjockis
18. Ditt husdjur:
Dottern har en hamster Gosan och så har vi fiskar.
19. Ditt humör:
Vacklande
20. Saknar du någon:
Ja, alltid någon.

21. Din bil:

Har tillgång till en Volvo V70, men har ingen egen bil.
22. Något du inte har på dig:
Strumpor.
23. Favoritaffär:
Arken Zoo och Silverbullit
24. Din sommar:
Får se hur den blir
25. Älskar någon:
Flera!
26. Favoritfärg:
Grönt
27. När skrattade du senast:
Igår eller så tror jag
28. När grät du senast:
Minns inte

Jag skickar utmaningen vidare till:
Hillsmother | Lilith | Jilina | Emelie | Mimi | Min smala väg



Kul att läsa dina svar :)

2 joanna:

svar: ägglossning får man 2 veckor innan mens så det är de inte

Hoppas du får en fortsatt härlig onsdag! :)

4 Jilina:

http://jilina.se/2012/02/utmanad-igen/ -utmaningen antagen :)