4

När jag vaknade igår...


... såg det ut såhär. *blä* Jag är ingen snömänniska. Hade jag varit det hade jag bott i en igloo, eller haft slädhundar som jag åkt efter. Men jag har inget av det, jag bor i ett radhus.

Nåja, ok, jag kan väll erkänna att jag kan tycka att det ser fint ut på bild, men ungefär där går gränsen. Hur är det för er?

Igår hade jag tänkt att ag skulle skrivit mera o dagen igår, men ärligt talat kommer jag inte ihåg vad, och jag somnade ju ifrån det igår, så nu är det som det är. =)

Skall i allafall passa på att visa vilka sängkläder vi köpte för 50 kr på Jysk igår. Violl ju veta vad ni tycker om dem ju. Mannen fick välja. Jag tyckte om två av dem som fanns och av dem föredrog mannen dessa.


Jag får inte välja jag heller vem det är som ska komma till mig egentligen. Men då jag har väldigt svårt ibland för nya människor så bestämdes det att jag skulle ha en och samma person som kommer en gång i veckan under en tid. Senare kan det bli fråga om att det kan bli olika personer för var gång.



Jag har dålig dagsrutin överhuvudtaget så det blir som svårt för mig att bestämma att jag ska ta till frukost eller middag etc. Men jag ska nog finna på ett sätt som funkar för mig så jag kan ta medicinen som jag ju faktiskt ska.



Fy för snö och vinter. Hos mig är det alldeles för mkt. Hållrer med, gränsen går vid bilder på snö :P

Jag köpte underlakan idag på Jysk tack vare att jag såg att du handlat där i går :) jag hade ingen aning om att dom hade bra pris på sängkläder just nu. Kanske får bli en tur till dit så jag kan köpa påslakan också. Kram

Svar: Vi har både och i våra sängar... Både dra-på-lakan och vanliga. Säkert lite onödigt, men så har vi alltid haft, vanor du vet :) Kram vännen

4 Louise:

Jag tycker om snö :) Blir ljusare ute då på kvällarna om vintern än när det inte är snö...

Men tycker inte om när den försvinner och allt jävla hundbajs kommer fram, tror jag och maken är de enda som plockar upp häromkring! :(