5

Utmaning!

Fick denna utmaning av Joanna

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
För 10 år sedan var jag gravid i början på 4:de månaden med vår förstfödda och mådde värre än jag npgonsin gjort. Den graviditeten var ett evigt långt lidande med spyor, illamående och 26 kilos viktnedgång.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Letade fortarande efter mig själv och gick på regelbundna besök hos min nyckelpiga samt stod i kö för en Asperger utredning.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Har alltid undrat vad skillnaden på snacks och godis är. Men enl. vad jag fått fram på google så är snacks rätt mycket så
* chips med dipp
* dipp med gurkstavar, morotstavar, papricastavar etc
* delikatessost

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: 
Broder Jacob på tyska. ;-) 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
* Betala av alla mina och mannens skulder
* Köpa en större bil
* Ny dator + digital systemkamera
* Skänka bort pengar till tex Skitungarna
* Spara

6) FEM DÅLIGA VANOR
* Ältare
* Godismonster
* Absolut inte flexibel
* Svårt att komma i säng
* Vill för mycket

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
* Skriva blogg
* Se tv-serier
* Läsa bloggar
* Kolla mail
* Gosa med barnen/gosan

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Öhm vet inte faktisk

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn
Kameran
Massagedelfinen
Barnen (inga leksaker)
Gosan (hon är en hamster, ingen leksak)

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Drömmen om 11 barn

Lilith

Trollmor

Marie-Louise

Thepas

Min smala väg

Mimi

Emelie

Hillsmother

Jilina

Har inte missat :) Har fått den ifrån en till, bara inte hittat orken att göra det :)

Tack vännen :)

Jag blev utmanad utan Barnens hjältar och svarade på den här:

http://madredetres.blogg.se/2012/january/utmanad-en-lista.html

Kram vännen

3 Louise:

Svar: Har sett och ska göra den, fast jag vet inte vilka jag kan utmana tillbaka... :)

Tack ska ta och göra detta :) Har dock inga att utmana,har typ slutat läsa bloggar och vet inte alls vilka som läser min längre. Men kan ju alltid göra så att jag "utmanar vem som vill ;) " . Skönt med nåt att fylla ut bloggen med också, känns som jag mest beklagar mg numera haha.

5 kerstin:

Jo jag har bra koll, läser din blogg varje vardags morgon. På helgerna kollar jag lite oftare. Ska göra den när jag hinner.