3

Hatar min röst

Usch ja, jag hatar verkligen min röst, speciellt att höra den såhär... Blä! Hör dessutom att jag lagt mig till med lite dialekt dessutom. De har jag itt hört innan.
 
1 Eriiza:

Har lagt upp två väskor nu! =)

2 Eriiza:

Du har också upptäckt att man kan redigera sin video som jag? =D
Jag tycker att din röst är helt OK, låter som en
TV-pratare, eller det associerar jag det med. =)

Först var min kontaktperson väldigt upptagen eller
något, sedan gick hon på semester och borde vara tillbaka senast nästa vecka.

3 kerstin:

En sak stämmer i det du skriver, du har lite dialekt men det har du haft förr med. Men du behöver inte hata din röst den låter mjuk och lugn, min låter som en karl, men det finns nog inte någon som gillar sin röst. Så ni ska dränera framsidan..jobbigt med fuktskador