91

En twistad tävling

 




"Jag är med och tävlar i en twistad tävling hos Celine - Änglamamma med Aspergers Syndrom. Tävlingen hittar du här."

För en vinstchans (obligatoriskt):
  • Skriv en kommentar att du är med och tävlar.
  • Lämna ditt namn & mailadress samt bloggadress om du har någon.
  • Lämna en kommentar för varje vinstchans du uppfyller.
  • Lämnar du en bloggadress så meddelar jag när vinnare utsetts, i annat fall får du själv hålla koll här i min blogg.

 För två vinstchanser:

  • Skriv & tipsa om tävlingen i din blogg. Låna tävlingsbild + kursiv text ovan!
  • Lämna ditt namn, mail- & direktlänk till ditt tävlingsbidrag.
  • Var noga med att se till att länkarna fungerar som de skall.

För tre vinstchanser:

  • Lägg till min blogg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Om du redan följer min blogg kan du i stället gilla inlägget på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Lämna ditt namn, mail- & bloggadress.

För fyra vinstchanser:

  • Skriv en motivering till varför just du skall vinna.
  • Glöm inte lämna kontaktuppgifter.

Tävlingen avslutas 3/4-2012 kl. 23:59

1 Linda J:

Hej. Vilken bra kombination med sötsaker och tandkräm! Jag är gärna med och tar en lott.

Jag är jättegärna med & tävlar! :D



Jag har lagt till dig på bloglovin, blev nummer 31! :)

Jag skulle vilja vinna för jag är ett godis-freak!

Speciellt när det gäller choklad, äter dock inte lika mycke längre för att göra mitt liv lite nyttigare, men fyller ju snart år så då kan jag ju unna mig lite ;)

Sen värkar tandkrämen superbra, skulle ju inte vara fel med ett snyggare leende nu till våren & sommaren! :D

jag är med och tävlar!

Whoopsidoo, där blev jag prenumerant också - nr 32 =)



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se

Motivering: Eftersom jag och Conny kör hårdträning nu så är godiset inget för oss. Däremot för barnen... vi köper inte alls hem mkt godis nu pga vår egen "diet" så det blir inte sånt. Men ungarna skulle bli överlyckliga om detta låg i postlådan en dag. Tandkrämen och tandborsten behåller jag nog själv däremot - för jag är en sån där nöt som springer o borstar ur truten 10 gånger om dagen bara för att jg ÄLSKAR att känna känslan av nyborstade tänder och tandkrämssmak :D



Kram Annika

familjenpettersson@hotmail.se

9 Titti skarp:

nyss hittat hit och jag är gärna med och tävlar

har dock ingen blogg

titti



tittifairlane@hotmail.com

10 christina olsson:

jag är me & tävlar

11 Lili:

Jag är gärna med,och tar en lott,tack!

Hoppas på tur!



mail:he-jasmine@163.com

12 Rolf:

Här är jag med och försöker vinna genom tur så gott det går.

13 malin:

Smart kombination! Jag är självklart med, älskar twistergodisarna :)



Och såklart måste man ju ta hand om tänderna efteråt.

Jag är gärna med och tävlar i din tävling! :)

15 jenn:

Jag vill jättegärna vara med! Jag studerar, och är ensamstående med mina barn, så ekonomin är verkligen stram, och det är sällan att man har råd att unna sig något extra! även om detta kanske sess som en liten grej kan den frtfarande betyda mycket och forgylla vardage lite for mina pojkar! Dessutom tycker jag det var ett super bra initiativ att lägga i en tandborste ochsa! :-)



16 jenn:

2 lotter:

Jag har tipsat pa min blogg: http://barbados.blogg.se/2012/march/3-april-en-twistad-tavling.html

17 jenn:

3 lotter:

Jag blev foljare nummer 34 pa bloglovin!

18 jenn:

4 lotter: Klart att jag vill vara med!

19 E-L:

Perfekt combo. Jag vill gärna vara med.

Jag är med :-) Om jag vinner skulle de bli en födelsedagspresent till farsan, från mina barn. Farfar säger alltid, "Nu måste du borsta tänderna Lukas". När Lukas käkat lördagsgodis hos farfar.

Lott 2, Jag har tipsat http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/march/tavla-i-en-twistad-tavling.html

Nu håller vi tummarna, stora som små. Ha De!

Jag är gärna med och tävlar!

Jag är gärna med och tävlar :)

25 Malin:

Jag är med :D

26 Malin:

Jag följer dig på bloglovin nu, nr 35

27 Malin:

Jag har skrivit om tävlingen här: http://mallemusic.blogg.se/2012/march/jag-ar-med-och-tavlar.html

Jag är med och tävlar.

Hej, jag är gärna med :)

30 Linnea:

Jag vill vara med och tävla =)

31 Linnea:

Tipsat på min blogg http://hjarternio.blogg.se/2012/march/tavlar-5.html

32 Linnea:

Inte riktigt haj på hur man ser vilket nr man blir när man följer på bloglovin men tror jag blev 35 eller 36 =)

33 Josefine:

Jag är gärna med!

34 Josefine:

Har tipsat om tävlingen här: http://yozzan.gblogg.se/2012/03/23/twistpase-m-m-34/

35 Josefine:

Gillat detta inlägg på bloglovin' som nr 1!

36 Josefine:

Jag ska vinna för att tandkräm och tandborste är saker jag alltid glömmer köpa i förväg när det börjar ta slut. Så en extra tub och borste vore inga fel. Och den där twistpåsen vore kul att ha och bjuda på kompisarna någon mysig kväll. Alla gillar ju den goda twistpåsen!

37 Sofie L:

1. Jag är gğarna med och provar lyckan <3 :)

39 Sofie L:

3. Följer pá bloglovin som nr 39

40 Sofie L:

4. Jag ğar ett riiktigt godismonster sá denna underbara twistpáse säger jag inte nej till att smaska pá en mysig lördagskväll. Naturligtvis máste man ju hálla tandtrollen borta om man ska äta sá mycket godis som jag sá dá vore tandborste och tandkräm perfekt, dessutom börjar tandkrämen här hemma ta slut sá nu háller jag tummarna :)



Kram

41 jessamy:

Hej jag är med =)

42 jessamy:

Har länkat här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

43 jessamy:

Blev nr 40 att följa och nr 3 att gilla. Om jag inte missminner mig.

44 annika:

jag är gärna med tävlar



annica@flinkens.com



länkar min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se

45 annika:

jag blev följare 40 på BL och gillar nr 3 av ditt tävlings inlägg

46 annika:

varför jag ska vinna ?



Det är godis för mina favorit godismonster

Jag är med! :)

48 Maria:

Jag är med och tävlar! Med endast en lott.

49 Annica:

Jag vill vara med. ;D

Vi är med och tävlar :)

jag är med!

52 Kajsa:

Jag är med!



För två vinstchanser:

http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2012/march/twistad-tavling.html



För tre vinstchanser:



Lagt till dig på bloglovin som nummer 43!



För fyra vinstchanser:



Jag vill vinna för att jag ÄLSKAR godis och det godiset såg riktigt, riktigt gott ut! Vinner dessutom aldrig något i tävlingar ;/ Men hade varit jättekul om jag vann!



Kramisar!

53 Elise:

Jag är med! :)

54 Jeanette:

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott..

55 Frida Thorsell:

Jag är med och tävlar :)

56 Frida Thorsell:

Jag följer dig som nr 44 på bloglovin.

57 Sanja:

Jag är gärna med och tävlar.

58 emma rudbeck:

Hej

Jag vill gärna vara med

Jag heter emma rudbeck mail emmar23@hotmail.com och jag har tyvärr ingen blogg

59 annsofi:

vilken bra blogg ni har jag älskar godis vill vara med och tävla om godis till mej

60 emma rudbeck:

För 3 chanser

Börjat följa din blogg på bloglovin blev nr 45emmar23@hotmail.com

61 emma rudbeck:

4 chanser

För att jag älskar godis främst då choklad men jag har tyvärr dåliga tänder så tandläkarräkningarna brukar va dryga.

Detta verkar vara ett bra kit.

emmar23@hotmail.com emma rudbeck

62 monika gustavsson:

En chans! Jag är med!



vh

Mamma Monika

63 care69:

1. Jag är gärna med!

65 care69:

3. Blev följare nr.45

66 care69:

4. Jag gillar både att äta Twist och att borsta tänderna. Tada... ;-)

Jag är med :)

Har tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/18253794/taevlar-hos-celine.htm#WriteComment

Följer dig nu på bloglovin vart följare nummer 46.

Jag har varit godis fri över 4 år så godispåsen skulle jag ge till familjen. Alla skulle få några godisar därifrån i sitt påskägg. Och i mitt påskägg skulle det få ligga en tandkräm och tandbortse det hade blivit helt perfekt. Min tandbosrte är det dags att byta ut. Kanske dom här hemma får låna lite an tandkrämen så dom inte får hål i tänderna efter godiset.

71 Caroline L:

Jag är med :)

Kram!

72 Cassandra:

Klart jag är med! :)

74 Cassandra:

Följer dig redan på bloglovin, och hittar inte detta tävlingsinlägg? :( men jag har gillat ALLA inlägg som går att gilla! :) Hoppas det räknas.

75 Cassandra:

Motivering:

Jag älskar Twist, och det gör inte sambon så därför hade han fått tandborsten och tandkrämen ist :) hihihi

Jag är jätte gärna med =)



Kramar // Millah

millahoman@gmail.com

Jag är jätte gärna med =)



Tipsat här: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/april/twister-34.html



Kramar // Millah

millahoman@gmail.com

78 liselotte:

Är gärna med och tävlar!

79 liselotte:

För lott två har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/04/twistad-tavling-34.html

80 Paul:

Jag är med :-)

81 Paul:

Följer nr 46

82 Paul:

Som det godismonster jag är så hade denna vinst suttit perfekt :-) Twist är dessutom favoriten, MUMS!!!

83 Annika Nilsson:

Jag är med! GLAD PÅSK!

84 Jennysen:

Jag är gärna med och tävlar! :)

85 Jennysen:

Lott nr 2 kommer här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/4/?link=1333394501

86 carro barro:

Hej!

Caroline BJarnevi

caroline_bjarnevi@hotmail.com

87 carro barro:

Jag gillar som nr 46 =)

88 carro barro:

Jag vill vinna då poskens ägg är de bästa som finns, men en påse twist är kalas som vinst.

TAnborste mamma alltid skickat med, för tänderna de ska vara rena de.

Hoppas få vinna denna fina vinst =)

89 Emma A.:

Jag är med och tävlar med en lott!

90 Mimmi:

Haha, vilken passande kombination av vinster! ;-) Jag är gärna med och tävlar!

91 Heidi:

Jag vill vara med!

Heidi Lundgren

hajjdi@live.se