2

Kort tävling - Vinn väska!



Läs reglerna noga så du inte missar något viktigt!
 
Jag har fantasitorka och vill ha er hjälp med att komma på bra passande förslag på domännamn till min blogg. Men i stället för att bara be er så tä'nkte jag göra det lite roligare för er med en vinst i potten.
 
Vinnare kommer att presenteras här i bloggen efter att domän registrerats, troligen i slutet på månaden. Era tävlingsbidrag kommer inte att publiceras. Detta för att minska risken att flera tipsar om samma samt att jag ju inte vill att någon annan kniper ett domännamn som jag vill ha.

 

"Jag är med och tävlar om en snygg blå väska med vita prickar på hos Celine. Tävla du med här!"
 
 
 

Lämna ditt namn & mailadress samt bloggadress om du har någon. Vill du få meddelande när vinnare är utsedd så lämna din bloggadress. Om inte får du själv hålla koll i min blogg.
Glöm inte att berätta i din kommentar vad du gjort så jag vet hur många vinstchanser du skall ha. =)
 
För en vinstchans (obligatoriskt):
  • Skriv ett inlägg att du är med och tävlar och ge mig ett förslag på ett passande domännamn till min blogg, det skall sluta med ".se" Glöm inte att kolla att ditt förslag är ledigt, det kan du kolla här. Givetvis får du kolla ditt förslag på annan sajt med. Minst ett förslag på domännamn måste du lämna för att ditt bidrag skall räknas.
  • För att underlätta för mig får du gärna numrera punkterna du gör i ditt inlägg så jag lättare ser hur många vinstchanser du skall ha.
  • Glöm inte kontaktuppgifterna.

För två vinstchanser:

  • Om du vinner, vad skall du göra med vinsten? Behålla eller ge bort?

För tre vinstchanser:

  • Skriv & tipsa om tävlingen i din blogg. Låna tävlingsbild + kursiv text ovan!
  • Lämna ditt namn, mail- & direktlänk till ditt tävlingsbidrag.
  • Var noga med att se till att länkarna fungerar som de skall.

Extrachanser för varje sak du gör:

  • Lägg till min blogg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Gilla detta inlägg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick. (Finns inte detta inlägg med så se om någon gillat något annat inlägg och gilla det i stället, berätta vilket inlägg det blev.)
  • Lägg till min blogg på blogkeen här, berätta vilket nummer du fick.
  • Tipsa om tävlingen på din facebook, se till att det är offentligt och lämna länken i en kommentar.
Totalt antal vinstchanser:
Du kan totalt få 7 vinstchanser, endast den första är obligatorisk så du styr själv över hur stor vinstchans du vill ha.

 

Tävlingen avslutas 16/11-2012 kl. 23:59

 

Vinnare kommer att presenteras här i bloggen efter att domän registrerats, troligen i slutet på månaden. Era tävlingsbidrag kommer inte att publiceras. Detta för att minska risken att flera tipsar om samma samt att jag ju inte vill att någon annan kniper ett domännamn sm jag vill ha.



OBS
Jag meddelar alltid när vinnare dragits via meddelande i er blogg, så när ni är med och tävlar, håll koll i er blogg. Mailadress använder jag endast då vinnaren inte har någon blogg. Vill ni veta vem som vinner så är det säkraste sättet att följa min blogg via bloglovin', då slipper du riskera att missa något viktigt. Klicka här för att börja följa min blogg -->bloglovin eller använd er av blogkeen om ni hellre vill det.

Kommentarer som inte hör till tävlingen kan ni väll vara gulliga och lämna i något annat inlägg.

Jag är inte med och tävlar, har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/12/vaska-1611/

Svar: Tusen tack för att du tipsar, det uppskattas verkligen! =)
aspieblogg.se

Vem vann?

Svar: Vinnare är ännu ej utsedd. Det har dragit ut lite på tiden iom att jag inte vill anonsera vinnare innan domän är klar. Väntar svar från någora olika ställen innan jag kan registrera.
aspieblogg.se