36

Tävla och vinn en resegoodiebag



Läs reglerna noga så du inte missar något viktigt!
 
Denna goodiebag lämpar sig för såväl en avkopplande hemmakväll som ute på resa.


"Jag är med och tävlar om en resegoodiebag hos Celine. Var med och tävla du också.
Tävlingen hittar ni här."
 
Innehåll:
  • Presentpåse
  • Kleenex servetter
  • Gunry Våtservetter med doft av frukt och bär
  • Tandborste
  • Mascara Svart
  • Ansiktsmask
  • Hårspännen
  • Syoss Schampoo 50 ml
  • Syoss Balsam 50 ml
 
 
 
 
 
Lämna ditt namn & mailadress samt bloggadress om du har någon. Vill du få meddelande när vinnare är utsedd så lämna din bloggadress. Om inte får du själv hålla koll i min blogg.
Glöm inte att berätta i din kommentar vad du gjort så jag vet hur många vinstchanser du skall ha. =)
 
 

För en vinstchans (obligatoriskt):

  • Skriv en kommentar och berätta varför du vill vinna. Lämna kontaktuppgifter.
  • För att underlätta för mig får du gärna numrera punkterna du gör i ditt inlägg så jag lättare ser hur många vinstchanser du skall ha.

För två vinstchanser:

  • Skriv & tipsa om tävlingen i din blogg. Låna tävlingsbild + kursiv text ovan!
  • Lämna ditt namn, mail- & direktlänk till ditt tävlingsbidrag.
  • Var noga med att se till att länkarna fungerar som de skall.

Extrachanser för varje sak du gör:

  • Lägg till min blogg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Gilla detta inlägg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Lägg till min blogg på blogkeen här, berätta vilket nummer du fick.
  • Tipsa om tävlingen på din facebook, se till att det är offentligt och lämna länken i en kommentar.
Totalt antal vinstchanser:
Du kan totalt få 6 vinstchanser, endast den första är obligatorisk så du styr själv över hur stor vinstchans du vill ha.

 

Tävlingen avslutas 24/11-2012 kl. 23:59



OBS
Jag meddelar alltid när vinnare dragits via meddelande i er blogg, så när ni är med och tävlar, håll koll i er blogg. Mailadress använder jag endast då vinnaren inte har någon blogg. Vill ni veta vem som vinner så är det säkraste sättet att följa min blogg via bloglovin', då slipper du riskera att missa något viktigt. Klicka här för att börja följa min blogg -->bloglovin eller använd er av blogkeen om ni hellre vill det.

Kommentarer som inte hör till tävlingen kan ni väll vara gulliga och lämna i något annat inlägg.
1 Linnea:

Jag vill vara med och tävla för att det vore kul att vinna något till sig själv någon gång :)

2. Jag följer dig redan på bloglovin och gillar detta inläg som nr 1.

Ha en bra söndag :)

Svar: Lycka till i tävlingen. =)
aspieblogg.se

2 Ida:

1) Jag vill vara med & tävla. Denna goodiebag vore perfekt att ha med sig på resan upp till familjen i Kiruna.
2) Har tipsat: http://vintersaga.blogg.se/2012/november/resegoodiebag.html

// Ida
vintersaga4@gmail.com

Svar: Vad kul att du vill vara med och tävla. =) Lycka till!
aspieblogg.se

3 Helena:

Jag är gärna med och tävlar om den här vinsten. Det skulle vara kul med något bara till mig!

Tyvärr har jag ingen blogg så det blir bara en vinstchans för min del.

Svar: Lycka till =)
aspieblogg.se

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott! Jag vill gärna vinna för jag är ute och reser en del med arbetet och då skulle det vara perfekt att ha en del researtiklar så att jag inte längre behöver packa ner stora flaskor.

Svar: Lycka till i tävlingen!
aspieblogg.se

1: Jag vill vinna för att ge min äldsta dotter ett kit när hon ska iväg på resa!
2: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/resegoodiebag.html
3:Följer redan
4: Gillar inlägget som #2

Svar: Kul att du är med... Lycka till!
aspieblogg.se

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/04/goodiebag-2411/

Svar: Jättekul att du tipsar... Bara så jag inte missförstår... Är du med och tävlar också?
aspieblogg.se

7 Per Svensson:

Jag e med :)
1. Resegoodiebagen vill jag vinna till min sambo. Hon behöver en avkopplande hemmakväll.
2. Följer din blogg.
3. Gillar inlägget, nummer 3.
Hoppas på tur

8 jessica:

hade varit väldigt kul med en påse med olika prylar som kan ge en härlig stund! så jag är med :D
håller tummarna, det kan behövas!

Svar: Lycka till nu i tävlingen. =)
aspieblogg.se

Är med :)
1. Vill vinna för att mycket är sånt där man kan behöva, skulle inte klaga om jag vann ;)
2. Tipsat på bloggen. http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/november/resegoodiebag-2411.html#comment
3. Följer redan.
4. Gillade inlägget som nr 4.
5. tipsat på fb. http://www.facebook.com/emiliaeemijji/posts/499796476705192

Svar: Lycka till i tävlingen. =)
aspieblogg.se

1. Jag vill vinna dels för att jag behöver ta hand om mig lite extra just nu när jag går med gips och för att tävlingen avslutas dagen efter min födelsedag ;)

2. Jag gillar inlägget på bloglovin (nr 5)

Svar: Lycka till i tävlingen. =)
aspieblogg.se

1. Jag är jättegärna med. Jag är i behov av skönhet & avkoppling just nu i alla stressiga skoldagar. Allt från ansiktsmask till schampoo nu när det snart är vinter. Jag älskar att prova nya saker & ting, spännande ju!

2. Jag följer dig redan på bloglovin

3. Jag har gillat inlägget som nummer 6!

Håller tummarna! :D

Svar: Lycka till!
aspieblogg.se

1. Jag vill vinna då det är saker som används flitigt i våran familj och det skulle vara skönt att kunna spara en slant! :)

2. Jag har tipsat om tävlingen här: http://caroliinea.blogg.se/tavlingar/2012/november/vinn-en-goodiebag.html#comment


Svar: Lycka till!
aspieblogg.se

Jag är med :) Kitet skulle passa perfekt nu när vi ska flytta i december. Då kan vi packa ner allt, och endast ha dessa "rese"-hygienartiklar framme som inte tar nåogon plats, så vi utan bekymmer kan packa ner de ordinare sakerna som säkerligen kommer ta hundra år att rota fram i kartongerna sen ;) Så det skulle passa perfekt mitt i flyttakoset helt enkelt.

Hoppas på tur :)

Svar: Lycka till i tävlingen och med flytten!
aspieblogg.se

14 Kia M:

Kul att vara med i en skoj tävling och sen kan man bara hoppas på turen också :)

Ha en bra höstdag ALLA!

Svar: Kul att du är med... Lycka till!
aspieblogg.se

15 Liie:

1. Jag älskar små miniatyrprodukter och när jag såg de små flaskorna från Syoss så kände jag att det vore något till min samling, det är största anledningen till att jag vill vinna :) Men givetvis är resten av grejerna jättebra att ha också!

2. La till dig på bloglovin, blev nummer 64.

3. Gillade inlägget som nummer 7.

4. La till dig på blogkeen, blev nummer 2.

16 Annica:

Jag vill vinna dessa för min dotter reser väldigt ofta till sin pappa som bor 6 timmar bort från oss och ibland brukar hon packa ner allt och det här skulle underlätta att bara lägga ner i väskan.

17 Agnes:

LOTT 1:
Jag vill självklart vinna för jag känner att jag behöver uppmuntras nu. Är mer eller mindre helt ensamstående mamma. Har ledsjukdomen EDS som bli värre på hösten och är extremt utmattad... En goodiebag skulle nog pigga upp vem som helst!

LOTT 2:
http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/november/resegoodiebag-2411.html

LOTT 3:
Jag heter Agnes Åsberg på Facebook och har länkat där

Svar: Lycka till i tävlingen... Skall jag kunna ge en vinstchans även för länkningen på facebook så behöver jag direktlänken dit. Men det är bara att komplettera med den. =)
aspieblogg.se

18 Anne:

1. En påse full med resegrejer i en liten format lämnar plats i resväskan till annat.

2. nummer 64 fick jag, har varken blogg eller facebook

19 Frida :

Över nyår ska jag resa till Tidaholm
och njuta av dans och sång.
Då hade en resegoodie varit bra att ha,
speciellt när jag känner min tonårs dotter så bra.
Detta fungerar för oss, vi blir vackra i ett tjofs!



Jag är med och tävlar med en lott :)

Svar: Lycka till!
aspieblogg.se

20 Caroline:

Jag är med och tävlar och skulle vilja vinna just för att det är så härliga produkter med i bagen! På hösten/vintern när det är så mörkt så behöver man något som piggar upp och en goodiebag sitter såklart aldrig fel :)
Helt enkelt...
Håller nu alla tummar och tår,
Caroline :D

21 Anja:

Jag vill vara med och tävla, åker till Spanien på semester om 19 dagar.

22 Elina:

Jag är med!
Jag åker väldigt mycket tåg då jag oftast åker hem till mamma och pappa på helgerna. Det skulle vara så skönt att ha vissa saker som alltid ligger färdigpackade i väskan redan. Så man slipper flytta i och ur dem hela tiden. Och hårspännen, hur försvinner dom? Alltid borta!

23 Jenny:

1. jag vill vinna för att jag älskar goodiebags och denna innehöll massa bra att ha saker :)

1. Jag vill vinna för att min mamma snart ska åka iväg och sova över där. Då skulle jag bli jätteglad om jag vann så jag kunde ge det som en lite tidig julklapp. Bara för att hon är den bästa mamman i världen!

25 Fanny:

-Jag vill vara med och tävla! Jag skulle vilja vinna för jag älskar goodibags, och för att det skulle vara kul ha lite saker som piggar upp en i höstmörkret!

- gillar dig på bloglovin, blev nummer 65.

- gillar det här inlägget, blev nummer 8.

- prenumererar på dig på blogkeen, blev nummer 3.

hoppas på vinst! :)

För en vinstchans (obliagoriskt):
Jag skulle vilja vinna eftersom att en goodiebag alltid är rolig att få & såg ut som mycket behövligheter där i! Sånt man kan behöva när man precis flyttat hemifrån hehe :)

Extrachanser för varje sak du gör:
Följer dig på bloglovin som nr 66
Gillar inlägget på bloglovin som nr 9
Följer dig på blogkeen som nr 4 eller 5, när jag tröck på prenumerera så stod de 3 & när jag uppdatera var de helt plötsligt 5, så någon av dom..

Hoppas på tur ! :)

27 liselotte:

1. Är gärna med och tävlar, är alltid roligt att vinna saker. Detta är ju saker man har behov av, kanske inte hårspännena, men de kan jag ge till min dotter
2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/11/rese-goodiebag-2411.html
3. Gillade inlägget som nr 10
4. Har delat inlägget på facebook, men är inte så haj på fb så vet inte vilken länk du skall ha, skickar en och är det fel får vi strunta i denna chansen http://www.facebook.com/liselotte.andersson.37

28 Emma J:

Jag är med! :)
Jag vill vinna för att... Ja, varför förtjänar jag att vinna mer än någon annan? Det gör jag egentligen inte. Men jag vill vinna för att jag under en tid haft det jobbigt, både psykiskt och fysiskt. Jag är dessutom på resande fot mycket då min familj befinner sig i Stockholm och jag i Falkenberg. Så ett fixat rese-kit skulle passa mig perfekt...
Vill helst inte ha denna publicerad

Jag är med och tävlar med en vinstchans. Jag vill vinna för att jag verkligen behöver nya bra-att-ha-saker som du har mycket av i den här goodie-bagen. Annars måste jag ju lägga mina egna pengar på det, och det vore kul att kunna lägga sitt studiebidrag på något annat någon gång en på bra-att-ha-saker som man måste köpa typ. Är inte lätt att vara en fattig studerande :(

Hoppas på vinst, kram!

30 Anna:

Hejsan.
Jag är gärna med och tävlar med en lott.
Denna fina goodiebagen skulle passa mig bra då jag är en stressdag mamma till en trotsig snart 3 åring som är stressad inför skola, julen och en katt som var sjuk för två veckor sedan. Så denna vinst skulle muntra upp mig.
kramar anna

31 ingvild :

Jeg vil være med fordi jeg synes det er så hyggelig at du velger å ha en konkurranse:) Tusen takk;)
ingvild2006@gmail.com

Svar: Lycka till!
aspieblogg.se

32 Jessica:

Är gärna med :)
1. Skulle vilja ge detta till min vän som snart ska föda sitt andra barn, perfekta saker att ta med till bb :)

33 Denice K:

Jag är med.
1.Som ensamstående mamma skulle jag behöva en avkopplande hemmakväll med denna goodiebagen.

2.Följer bloggen: Nr 71

Kramar!

34 Annika Nilsson:

Hej!

Jag vill vara med!

Goodiebags är min favorit! Och jag behöver faktiskt en ny tandborste! ;) Den förra råkade jag tappa i toaletten imorse!

Jag har delat tävlingen på FB https://www.facebook.com/annika.nilsson.357

35 Åsa:

Jag ska ut på långresa i vår och vad skulle då passa bättre än denna goodiebag?

Hoppas på tur :)

36 Kristiina:

Jag är gärna med och tävlar!

1) En goodiebag så passande och bra,
till alla julens stundande resor
smått och gott som behövs och är bra att ha!
En tidig julklapp som delas med dem
jag firar och reser med!

Ha mysiga helger framöver!