10

Jag tävlar - Hoppas, hoppas, hoppas


Tävla hos mig!


Den här tävlingen vill jag verkligen vinna. Det är ju hopplöst svårt att å tag i riktigt bra almenackor och jag är verkligen beroende av almenacka. Jag fungerar inte utan helt enkellt. Min Asperger blir tusen gånger knepigare att hantera om jag inte har stenkoll på vad som ska hända. Så denna tävling hoppas jag verkligen på att vinna, för skall jag vara helt ärlig så fasar jag för årsskiftet eftersom min almenacka jag nu har behöver bytas ut då. Till vad, jag har svårt att hitta almenackor som jag fungerar ihop med.




Vinsten kommer från Personligalmenacka.se
Tävlingen finns HÄR

Ja, nu hittar du bloggen på lilith.se

Sv: Ja, Flux Junior är ifrån sex år och innehåller inget som skadar tänderna.

Jag tror att du ska få mail när jag har svarat på din kommentar hos mig. Om du får det kan du väl vara snäll och säga tilll så att jag vet att det funkar.

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Hoppas du vinner tävlingen då! De ser fina ut :)

Jag måste också ha en almanacka men jag får från mitt jobba varje nytt läsår så jag behöver aldrig oroa mig. Men utan den blir livet smått kaotiskt.

Ha en fin dag!

6 Therese:

Hej! Jag tar upp stickbeställningar i mån av tid och om du vill ha en egen påspåse är jag villig att sticka en åt dig. Kostnaden skulle i så fall bli 100 kronor plus frakt och du kan välja färg här:



http://www.garnstudio.com/lang/se/visgarn.php?garn=Paris

7 Bambi:

Sv: det får jag veta idag. Men jag hoppas att jag inte har det ;o

Jadu, jag var nog ganska chockad tror jag :D Sen hade han haft navelsträngen runt halsen och ville inte skrika riktigt, och blev lite blå så dom gick iväg med honom ganska snart. Sen åkte jag ju på en operation också, 40 minuter efter födseln... Men första natten hade jag honom i min famn hela tiden, bara låg och kollade och pussade på honom! I sängen bredvid låg hans pappa och snarkade ;D

9 Bambi:

Sv: Hur stor upplösning har du på din dator? Min egna dator har ca 1280x800, i upplösning och då är texten tillräcklig stor D:



Du kanske kan print screena och skicka bild i gmail, så att jag ser hur min blogg ser ut för dig, utan att du zoomar in? O:

10 Bambi:

Sv: Hm.. jag har samma upplösning och det ser mycket större ut för mig o_o Då ser man texten hur bra som helst D: