1

Pressentkort hos RumAttÄlska.se | 8 april


Hos Carolina hittade jag en spännande tävling. Givetvis är jag med och tävlar om att vinna ett pressentkort hos RumAttÄlska.se. Nu när jag skall inreda en vrå åt mig själv så vore det ju otroligt lämpligt om jag kunde ha turen att få vinna. Det finns ju massor med intressanta saker hos RumAttÄlska.se. Fast det lär inte bli det lättaste att välja.

Det finns flera olika varumärken att välja mellan, exempelvis Derrierre la porte, där det finns en del intressant att välja mellan. Min favorit här är nog denna inomhustermometer. Tydligen finns det även ett varumärke som heter Zuperzozial även det lika okänt för mig. Hittar ni er någon favorit där? Jag har en klar vinnare, vågar du gissa innan du klickar här före att få veta vad det är?

Sv: Reklamlänk, vid mouse over dyker det upp en klickbar ruta