4

Specialagent Oso söker nytt hem!

 



Läs reglerna noga så du inte missar något viktigt!

"Jag tävlar om en ryggsäck med specialagent Oso
hos
Celine - ÄnglaMamma med Aspergers Syndrom.
Var med och tävla du också, klicka dig direkt till tävlingen
här"

För en vinstchans (obligatoriskt):
  • Skriv en kommentar att du är med och tävlar.
  • Lämna ditt namn & mailadress samt bloggadress om du har någon.
  • Lämna en kommentar för varje vinstchans du uppfyller.
  • Lämnar du en bloggadress så meddelar jag när vinnare utsetts, i annat fall får du själv hålla koll här i min blogg.
  • Skriv minst ett förslag på present man kan ge till en kille som fyller 8 år och har Aspergers Syndrom, illustrera gärna med länk eller bild.

För två vinstchanser:

  • Skriv & tipsa om tävlingen i din blogg. Låna tävlingsbild + kursiv text ovan!
  • Lämna ditt namn, mail- & direktlänk till ditt tävlingsbidrag.
  • Var noga med att se till att länkarna fungerar som de skall.

För tre vinstchanser:

  • Lägg till min blogg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Om du redan följer min blogg kan du i stället gilla inlägget på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Lämna ditt namn, mail- & bloggadress.

För fyra vinstchanser:

  • Skriv en motivering till varför just du skall vinna.
  • Glöm inte lämna kontaktuppgifter.

 

Tävlingen avslutas 26/4-2012 kl. 15:00



OBS
Jag meddelar alltid när vinnare dragits via meddelande i er blogg, så när ni är med och tävlar, håll koll i er blogg. Mailadress använder jag endast då vinnaren inte har någon blogg. Vill ni veta vem som vinner så är det säkraste att följa min blogg via bloglovin', då slipper du riskera att missa något viktigt. Klicka här för att börja följa min blogg -->
bloglovin

Jag är med och tävlar.

Ett presentförslag är en stressboll.

jag tcker det är bra med råd och rön man får många bra tips av andra om det jag vill ´vinna den läckra ryggsäcken till mej

Jag är gärna med. Min son skulle bli väldigt glad för den fina ryggsäcken.

Presentförslag; Lego. Spel som Othello eller Uno. En bilbana. Fotboll.

Jag har länkat här; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/april/tavla-om-en-ryggsack-med-specialagent-oso.html



Vi håller tummarna, stora som små och hoppas på tur :-)

Ha De!