71

Tävla om Oreo kakor

Som en del av er redan vet så är jag ju en buzzador. Det innebär i korthet att jag ibland blir utvald i olika kampanjer för att testa olika produkter. Vad det är varierar. Oftast kostar det mig inget.

Vad jag senast fått pröva är dessa Oreo kex som firar 100 år nu i år. Jag måste säga att jag själv blev riktigt förtjust i dem. Det var verkligen som att stoppa in en underbart härlig smakbomb i munnen och nu vill jag ge er alla chansen att också få pröva.




"Jag är med och tävlar om Oreo kakor som sponsrats av Buzzador hos Aspiga Celine"

För en vinstchans (obligatoriskt):
  • Skriv en kommentar att du är med och tävlar. 
  • Lämna ditt namn & mailadress samt bloggadress om du har någon.
  • Lämna en kommentar för varje vinstchans du uppfyller.

 

För två vinstchanser:

  • Gilla Oreo på facebook här
  • Lämna ditt Facebook-namn & mailadress.

 

För tre vinstchanser:

  • Skriv & tipsa om tävlingen i din blogg. Låna bild + kursiv text ovan!
  • Lämna ditt namn, mail- & bloggadress.
  • Var noga med att se till att länkarna fungerar som de skall.

För fyra vinstchanser:

  • Lägg till min blogg på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick. 
  • Om du redan följer min blogg kan du i stället gilla inlägget på bloglovin' här, berätta vilket nummer du fick.
  • Lämna ditt namn, mail- & bloggadress.

Tävlingen avslutas 18/3-2012 kl. 23:59

Tack för din kommentar hos mig. Boendestöd ska hjälpa mig med maten (se till så att jag äter osv) + hjälpa mig att försöka minska självskador samt hjälpa mig med att inte bli så isolerad i samhället som jag lätt kan bli. Jag har inget problem med städning så den biten kommer dem inte hjälpa mig med, men jag har hört flera som just får hjälp med städning.

sv: jag kommenterar många bloggar om det dom skrivit om, inte bara "allt bra" eller "hur mår du" och sånt, utan skriver vad jag tycker om deras inlägg typ!

Lägger in mycket bilder & försöker skriva så intressant så möjligt :)

En vinstchans: Jag har kommenterat att jag är med och tävlar.

Två vinstchanser: Jag har gillat sidan på Facebook under namnet Lilith Dark.

Tre vinstchanser: Jag har skrivit om tävlingen på bloggen: http://lilith.se/2012/03/09/lilith-tavlar-18/

Fjärde vinstchansen: Gillade inlägget på bloglovin. Dock står det inte vilket nummer jag blev, det står bara "Du gillar det här inlägget".

Mitt tips är att gå in på bloglovin, tryck på en kategori du gillar & gå lite längre bak till sånna som inte har SÅ många följare, lägg till dom som verkar intressanta och varenda gång det kommer upp ett nytt inlägg på dom som verkar intressant, läs och kommentera :D

Annars har du ju min gravid/mamma lista med massa bloggar uppe vid min header! :)

åh, ja juste. När du kommenterar, döp dig till något "ögonfångande" som gör att folk vill veta vem du är!



Som jag, 16 år och snart mamma är ju ganska spännande att se vem det är! :)

9 Linda J:

Hej. Jag är ett kakmonster och är mer än gärna med och tävlar. Jag tar en lott.

10 Carola L:

1: Jag är med :-)

11 Carola L:

2: Gillar på FB (Carola Lind)

13 Anette:

jag har gillat ,delat mm,jag e me i tävlingen,jag har gillat på fb med anette sanette gustafsson tar nån lott då :)

kakor till fikat med 100 årig raritet

Lott 1. Jag är med och tävlar :)

Lott 2. Jag gillar Oreo på Facebook (Sara Kramer).

Lott 3. Jag har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2012/march/oreos.html

Lott 4. Lagt till dig på Bloglovin, blev följare nr 26.

19 Amanda Bach:

Jag är med och tävlar om en lott

20 Cassandra:

1. Jag är med! :)

21 Cassandra:

2 Gillar på FB (Cassandra hs)

23 Cassandra:

4. Följer dig nr 27!

kram Cassandra

24 Hanadi:

En vinst chans: Jag är med! :D

25 Hanadi:

2 vinst chanser: Gillat på facebook ,hanni hainaba på fb

26 Jasmine N:

Jag har aldrig smakat dom. Jag är med.

1 LOTT! kramar

Jag är med och tävlar (:

jossan.holmberg@hotmail.com

Gillat Oreo på fb men namnet Josefine Holmberg!

jossan.holmberg@hotmail.com

Följer dig på bloglovin' som nr 28!



jossan.holmberg@hotmail.com

31 Annika Karlsson:

Jag är med.Kul att testa nya sorter.

32 christina olsson:

Gillat & delat

33 Åsa S::

Jag är gärna med och tävlar! :-)

34 malin:

Jag har en lott, hoppas på tur :) Kram

35 Jenny Albinsson:

Är gärna med och tävlar med en lott!

36 Maria:

Jag tar en chans och tävlar här!

37 Emma:

Jag är med och tävlar, älskar Oreos och vill gärna ha gratis exemplar av dem!

38 Paul:

1. Är såklart med! :-)

39 Paul:

2. Gillar på Facebook med namn Paul M Holm

40 Paul:

3. Är följare och fick nummer 29 :-)

41 Anders:

Jag är med och tävlar :-)

42 Anders:

Länk;http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/march/tavling-oreo-kakor.html

Nu håller vi tummarna, stora som små. Hoppas vi får smaka, en god kaka. Ha De!

43 Per Hallberg:

Är gärna med och tävlar om denna hundraåring, som ju trots allt verkar vara alldeles nybakad!



en vinstchans

44 Per Hallberg:

Två vinstchanser



Har gillat "kexet" på FB

Namn Per Hallberg

perling2@hotmail.com

45 Felicia:

EN vinstchans!

Skulle bli så himla glad om jag vann för dom här kakorna är dom godaste jag någonsin smakat! Det skulle verkligen förgylla min dag!

46 Angelika:

Jag är med! :)



Har gillat på fb (Angelika Hedenström)

47 Malin:

Jag är med :D

48 Malin:

Jag är med :D

49 Petra:

Självklart är jag med & tävlar! För vem är värsta kakmontret...hmmmm

50 Petra:

Vinstchans nr 2, självklart har jag gillat på fejjan & jag heter, både där & irl Petra Olofsson

51 Cilla:

Jag vill mer än gärna vara med och tävla! Har aldrig någon smakat Oreos...

52 Cilla:

Jag gillar OREO på Facebook. (Antico)

53 Cilla:

Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/march/oreo.html

54 Annika Nilsson:

Jag är med och tävlar!

55 Annika Nilsson:

Har gillat på FB (Annika Nilsson)

56 Caroline:

Jag är med:)

Jag är med, har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2012/march/oreos-183.html

58 Spinn:

En vinstchans till mig - har ingen god relation med min gamla blogg och kan ju inte gilla kakorna innan jag vet hur de smakar... :)

59 Anette:

Jag älskar Oreos så jag är gärna med och tävlar :-)!

60 Anette:

Jag gillar Oreos på Facebook sedan tidigare (Anette Kristoffersson)

61 Anette:

Följer din blogg på Bloglovin' som följare nr 30!

62 Jenny:

jag är med :)

63 Kristina K:

Jag är gärna med och tävlar :-)

64 Kristina K:

Och jag gillar på FB också :-)

Jag är jättegärna med & tävlar! :D

Jag har gillat Oreo på facebook (Madeleine Victoria Larsson) :D

67 Katarina:

Jag är med och tävlar! :)

68 Leif:

Smakar de lakrits vill jag inte vinna. Annars är jag med. Barnbarnen kanske tycker kakorna är goda.

Hälsning

Leif

69 evamar:

Jag tar en lott så här i sista minuten.

70 Jennysen:

Jag är med och tävlar, och därmed blir detta min första lott!

71 Jennysen:

Tar lott nr 2 med detta inlägg: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/3/?link=1332106035