0

Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig

Hmm... Inte det lättaste ämnet att behandla ju. Ja menar, jag vet ju faktiskt inte exakt allt som ni vet om mig, men ok, jag an ju berätta tre saker som jag inte berättat för så många.
 
Då jag var 16 årfick jag en hund som hette Mio. Hon var en blandning mellan schäfer, boxer, irlensk varghund, border collie och flat coated retriver.
Hon var bara valp då jag fick henne och tyvärr fick jag inte chansen att ha kvar henne. Jag flyttade till en kennel, hon var med mig där ett tag men det fungerade inte då hon började löpa. Jag försökte desperat att fixa en hundvakt som kunde ha henne medan hon löpte, vad jag inte viste var att min egen moster gick bakom ryggen på mig och såg till att hundvakten fixade en  ny familj till min hund bakom min rygg, så jag fick aldrig tillbaka Mio.
 
Jag förlorade (med glädje) min oskuld till en norrlänning efter en fest på Berget. Samma norrlänning var sedan med då jag gifte mig. Han lärde dessutom vår dotter hur man klättrade ur spjälsängen. Genom alla år har han funnits som en trygghet vid min sida, de senaste åren lever han dock vidare inom mig och alla oss som minns honom.
 
Jag gillar inte jul. Jag tycker det är jobbigt, en högtid med så mycket förväntningar och press om julmat, sociala kontakter, julpynt etc etc... Jag gillar att ge julklappar och se folks glädje men jag tycker det är asjobbigt att öppna mina egna julklappar inför alla. Helst av allt vill jag sätta mig i en skrubb och öppna mina klappar i lugn och ro.

Ämne 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig
Ämne 03 - Mitt favoritland
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad