0

Ämne 03 - Mitt favoritland

Mitt favoritland har sedan slutet på 90-talet varit vårt fina grannland med det underbara språket som låter som sång i mina öron. Självklart pratar jag om Norge.
 
Min kärlek blev inte heller mindre under den veckan jag bodde på Fosen Folkehögskole i Rissa Sentrum på Fosen. Jag älskar de landet, synd bara att det är så vansinnigt dyrt där.
 
Fosen ligger i Sör Tröndelag. För övrigt har jag lättare att förstå nynorskan än bokmålet. =) Men nu är det länge länge sedan jag hörde Norska.
 

Ämne 01 - En vanlig dag hemma hos mig
Ämne 02 - 3 saker du inte vet om mig
Ämne 03 - Mitt favoritland
Ämne 04 - Favoritsaker
Ämne 05 - Det här språket vill jag tala flytande
Ämne 06 - Dåliga vanor och laster
Ämne 07 - Bloggfavoriter
Ämne 08 - Mina favoritskor
Ämne 09 - Så här ytlig är jag
Ämne 10 - Mitt bästa sminktips
Ämne 11 - Min favoritbutik
Ämne 12 - Så här var jag i skolan
Ämne 13 - Vanliga fördomar om mig
Ämne 14 - En person som alltid gör mig glad